Hard! :)

Wiele z was pytało mnie do czego używać hybrydy Semilac Hard
Dzisiaj odpowiem wam na to pytanie 🙂

ZAKTUALIZOWANY POST O HYBRYDACH DO PRZEDŁUŻANIA: KLIKNIJ TUTAJ

 FUNKCJE HYBRYDY HARD:
 1. Hard może utwardzić wasze paznokcie, gdy są cienkie i łamliwe, a chcecie je zapuścić.
2. Można nim skleić nadpęknięty paznokieć, żeby go zabezpieczyć przed dalszym pękaniem.
3. To chyba najciekawsza opcja, można nim przedłużyć paznokieć.
Efekty możecie zobaczyć na zdjęciach:
Spokojnie! Paznokieć powyżej jest po urazie mechanicznym, nie po żadnej chorobie!  Przypadek ten jest po konsultacji z dermatologiem 😉

Kilka ważnych uwag przed użyciem:
-nakładamy go na bazę
-do przedłużania używamy szablonu
-jest bardzo gęsty dlatego trzeba uważać na skórki!
-dostępność: https://kosmetyki-sklep24.pl/
Paznokcie: Jola Sz.
Lakiery: niebieski hybrydowy Semilac 019 (Blue Lagoon), baiły, srebrny

ZAKTUALIZOWANY POST O HYBRYDACH DO PRZEDŁUŻANIA: KLIKNIJ TUTAJ

148 komentarzy

  1. Anonimowy

    5 grudnia 2014 at 22:20

    Jaka lampe polecilabys do uzytku domowego? Jakiej sama uzywasz?:)

    1. admin

      5 grudnia 2014 at 22:39

      Bardzo dużo zależy od tego jaką kwotę masz do wydania 😉 Ja sama ma i UV i LED 😉

    2. Anonimowy

      5 grudnia 2014 at 22:55

      Mam 100 zl i ani grosza wiecej:(

    3. admin

      5 grudnia 2014 at 22:56

      To wcale nie tak mało 😉 Odezwij się do mnie na face: https://www.facebook.com/lakierowniczka
      Tutaj nie chcę spamować, a tam będę mogła Tobie lepiej doradzić 😉

    4. Anonimowy

      7 kwietnia 2016 at 14:39

      Czesc kupilam semilac hardi milk I stosowalam sie do zasad nakladania i to tak nie wyglada pieknie jak by sie chcialo na tych filmikach YouTube nie chce sie utwardzic koncowka ,jest bardzo mieka spilowac sie nie da Brak Slow ! Pozdrawiam Natalia

    5. admin

      8 kwietnia 2016 at 08:31

      Milk jest zdecydowanie najmniej lubianym przeze mnie hardem bo jest bardziej plastyczny…. Musisz go nakładać większą ilością ale cieniutkie warstwy żeby mógł się dobrze utwardzoną 😉

  2. assymetryczna

    5 grudnia 2014 at 22:21

    Co za efekt! Wygląda genialnie.
    Ale czy to nie niszczy pazurków? 🙂

    1. admin

      5 grudnia 2014 at 22:41

      Niee 😉 Nakładamy ją na bazę, nie bezpośrednio na paznokcie 😉 Więc działa tak jak każda inna hybryda 😉 Czyli jak ja to mówię: dobrze założona i dobrze zdjęta nie uszkodzi paznokcia 😉

  3. byCarol

    5 grudnia 2014 at 23:33

    Ale super z tym przedłużaniem. Kusisz, bardzo kusisz 😛

  4. gosia wk.

    6 grudnia 2014 at 00:10

    Efekt niesamowity, ale ja bym się bała nakładać coś takiego na takie paznokcie jak pazurek na górnym foto.
    Dla mnie on ma grzybicę i najpierw powinno się ją wyleczyć.

    1. admin

      6 grudnia 2014 at 08:29

      Zapomniałam dodać informacji 😉 To jest uraz mechaniczny i po kontakcie z lekarzem, już wszystko z nim w porządku 😉

    2. gosia wk.

      6 grudnia 2014 at 14:16

      To oki, bo już się wystraszyłam 🙂
      Po prostu wiele słyszałam od znajomych, że ludzie potrafią przyjść z grzybicą i masz mi to pomalować.
      🙂 a to nie jest rozwiązanie.

    3. admin

      6 grudnia 2014 at 22:17

      No ukrywanie nic nie da, bo będzie gorzej. Trzeba wyleczyć 😉

  5. Syla

    6 grudnia 2014 at 01:09

    Hmm ale to nie przedluzasz sama hybryda tylko tam jest cos jak tips, a na to hybryda. Dobrze mysle? No i na chore paznokcie tez nie nalezy nakladac hybryd, tipsow, zeli itp, a te ktore posluzyly za wzor nie grzesza zdrowiem ;(

    Musze poszukac czegos o tych hybrydach hard.

    1. admin

      6 grudnia 2014 at 08:32

      Nie nie kochana 😉 To jest przedłużone na szablonie 😉 To bezbarwne to jest właśnie hybryda Hard 😉
      A co do paznokcie już dodałam info, to uraz mechaniczny, po konsultacji z lekarzem, już wszystko jest ok 😉

  6. emyllka

    6 grudnia 2014 at 01:42

    O kurdę, dość "drastyczne" to pierwsze zdjęcie. Świetnie sobie radzisz z takimi przypadkami. Według mnie poza "malowaniem" paznokci każda z nas powinna zadbać o ich pielęgnacje – odżywki to podstawa i "takich" sytuacji od razu mniej 🙂

  7. specialle nails

    6 grudnia 2014 at 07:40

    Nie wiedzialam ze sa hybrydy do ptzedluzania paznokci, Swoja droga paznokiec na zdjeciu nie wyglada ciekawie, zalatuje mi onycholiza. W tym przypadku znacznie skrocilabym wolny brzeg przedluzonego paznokcia. Na kursie lata temu mowili nam by nie przedluzac wiecej niz dlugosc loza a tu widac jak paznokiec od niego odchodzi i ja bym sie bala. Ale to tylko takie sugestie. Efekt zas jest swietny a kolor piekny.

    1. admin

      6 grudnia 2014 at 08:48

      Są od niedawna dopiero dostępne 😉
      Już dodałam informacje, to uraz mechaniczny skonsultowany z lekarzem, już wszystko z nim ok 😉

  8. Anna B

    6 grudnia 2014 at 08:39

    o kurcze o tym nie wiedziałam 😉 muszę sobie sprawic 😉

  9. żaneta serocka

    6 grudnia 2014 at 08:57

    wow, przedłużone paznokcie wyglądają obłędnie, kolor lakieru świetny

  10. Różowa Szminka

    6 grudnia 2014 at 10:48

    Ostatnio właśnie zastanawiam się nad hybrydami i może się skuszę. Chciałabym zapuścić swoje, ale póki co mi się to nie udaje 🙁

    1. admin

      6 grudnia 2014 at 12:25

      Skoro Twoje paznokcie są za słabe same w sobie, to może właśnie spróbuj z hybrydą? Wtedy będą twardsze i się nie połamią 😉

  11. Whatka

    6 grudnia 2014 at 11:49

    ja mam w planie go zakupić, nakładać na paznokcie i zamalowywać zwykłym lakierem 🙂 na bank przedłuży jego trwałość 🙂 a paznokcie będą ładnie odrastać 🙂
    Co o tym myślisz?

    1. admin

      6 grudnia 2014 at 12:28

      Ja kładłam bazę i top i na to malowałam zwykłym lakierem i fajnie odrastały ;D Ale wtedy jeszcze nie było harda, teraz jest i moim zdaniem to rewelacyjnie się sprawdza w ten sposób 😉 Bo paznokcie są twardsze i nie łamią się tyle 😉

    2. Whatka

      6 grudnia 2014 at 12:34

      Dobry pomysł z bazą i topem 😀 czemu ja na to nie wpadłam?! 😀 muszę kupić tego hard'a 😀 a na formie nie będę przedłużać, bo nigdy mi to nie wyszło 😀

    3. admin

      6 grudnia 2014 at 12:36

      No ale utwardza fajnie 😉 I jeszcze super się sprawdza gdy jest nadpęknięty paznokieć i się nałoży harda i wtedy nie trzeba drastycznie skracać pazura 😉

    4. Whatka

      6 grudnia 2014 at 13:23

      Uff, to dobrze, bo dość często mi się zdarza, że paznokcie mi się łamią tak po chamsku 🙁

    5. admin

      6 grudnia 2014 at 13:25

      No moje się trzymają ale jak już pękną, to aż boli, tak przy samym łożysku paznokcia ;/

    6. Whatka

      6 grudnia 2014 at 13:41

      jak się łamie, to piłuję ;c a, że nie lubię mieć jednego krótkiego, a reszty długich, to skracam wszystkie… To jest ból ;C
      Dziękuję Kochana za rady! 🙂

  12. Olaa

    6 grudnia 2014 at 11:58

    a jak z trwałością takiego przedłużenia? Bardzo trzeba uważać? Rozważam kupno harda, ale boję się, że jest zbyt słaby, a zbliżają się święta oraz porządki – nie chciałabym mieć co chwila reklamacji, że przedłużenie odpada 🙂

    1. admin

      6 grudnia 2014 at 12:31

      Generalnie to na razie jak nakładałam to spokojnie starczały na dwa tygodnie, nie wiem jak dłużej bo zmieniałam je wtedy 😉 Ale teraz jedna dziewczyna ma przedłużone 7 paznokci i mija ponad 2 tygodnie i wczoraj z nią pisałam to mówiła, że nie ma żadnego uszczerbku 😉 Chociaż ja zawsze ostrzegam wszystkich, że to jednak są przedłużane paznokcie i żeby uważali 😉 Bo niektórzy mają dziwne wykorzystanie paznokcie, do otwierania puszek itp ;D

  13. Margaret Nail art

    6 grudnia 2014 at 13:04

    Fajna sprawa 🙂 trzeba chyba wypróbować 🙂

  14. rudy włos

    6 grudnia 2014 at 13:06

    świetnie to wygląda, marzę o czymś takim

  15. Michalina Mielnicka

    6 grudnia 2014 at 14:32

    Wow, to chyba pierwsza hybryda, którą można przedłużać pazurki. Generalnie hybryda a żel to prawie że żadna różnica, ale dobrze wiedzieć 🙂

    1. admin

      6 grudnia 2014 at 22:19

      Z tego co się orientuję to hard Semilaca jest pierwszą hybrydą do przedłużania 😉 Jednak między nią a żelem są spore różnice. Żel jest twardszy i generalnie mocniejszy, jednak ma też swoje minusy 😉

  16. Aleksandra P.

    6 grudnia 2014 at 14:57

    Bardzo fajnie to wygląda! Ja na tę chwilę mam długie paznokcie własne i tak myślałam o utwardzeniu ich zwykłą hybrydą, ale pytanie – czy to mi ich nie zniszczy? Bo są w sumie w dobrej kondycji i trochę się obawiam.

    Zapraszam do mnie i dodaję do obserwacji 🙂

    1. admin

      6 grudnia 2014 at 22:22

      Jeżeli masz je długie i zdrowe i nie chcesz ich malować hybrydą w celu posiadania trwałego maniciure tylko chcesz utwardzić, to szkoda męczyć je hybrydą 😉 Co prawda zakładanie hybrydy nie uszkodzi Twojej płytki, ale skoro nie jest Ci to potrzebne, bo np. lubisz często zmieniać maniciure, to nie widzę potrzeby 😉 Jednak odpowiadając na Twoje pytanie, hybryda nie zniszczy Twoich paznokci, oczywiście gdy zostanie dobrze założona i zdjęta, a nie zerwana 😉

  17. Martyna Gołębiewska

    6 grudnia 2014 at 15:38

    świetny, interesujący blog! 🙂

  18. Patrycja Kupniewska

    6 grudnia 2014 at 18:06

    Mam pytanie, najpierw nakladamy baze potem hard, a na to top jeśli chcemy je tylko utwardzic?? :))

    1. admin

      6 grudnia 2014 at 22:15

      Dokładnie tak 😉 baza-hard-top 😉 A możesz pominąć top 😉

  19. oczynamode

    6 grudnia 2014 at 19:36

    A jaki ma wpływ hybryda na płytkę paznokcia? Nic się nie niszczy?

    1. admin

      6 grudnia 2014 at 22:25

      Hybryda hard ma takie działanie na płytkę paznokcia, jak każda inna hybryda 😉 Między nią jest warstwa bazy więc nie działa bezpośrednio na płytkę 😉

  20. Anita Nails

    6 grudnia 2014 at 22:23

    harda mam w planach kupić po nowym roku jak narazie mam jeszcze żele i tym sie ratuje jesli ktoś ma nieciekawie.

    1. admin

      6 grudnia 2014 at 22:27

      Pewnie! Ja swoje żele już oddałam, więc harda bardzo miło przyjęłam w moje szeregi ;D

  21. sue

    7 grudnia 2014 at 10:42

    na to 1 zdjęcie, aż mi się niedobrze zrobiło 🙁

    1. admin

      7 grudnia 2014 at 11:06

      No niestety praca kosmetyczki wiąże się również z takimi widokami 😉

  22. asistylee

    7 grudnia 2014 at 12:16

    Masz talent! Paznokcie wyszły świetnie:*

  23. Anonimowy

    9 grudnia 2014 at 14:14

    A jeżeli używam hybryd innej firmy, to spokojnie mogę nałożyć bazę z tych moich, a harda z Semilaca? 🙂

    1. admin

      9 grudnia 2014 at 20:27

      Pewnie, że tak 😉 JA próbowałam nie raz i wszystko było okej 😉

  24. Maja Kowalkowska

    26 marca 2015 at 08:15

    Mam pytanie. Czy po nałożeniu harda przemywasz go cleanerem ?
    I później znów baza czy jak , jeśli chcemy na to kolor dać ?

    http://www.majkamanicure.bloog.pl

  25. admin

    26 marca 2015 at 09:37

    Przemywam clenerem, ponieważ zawsze trochę go jeszcze podpilowuje 😉 ale później juz nie kładę bazy jeszcze raz tylko od razu kolor 😉

  26. Anonimowy

    26 marca 2015 at 17:14

    A jak usuwasz te przedluzenie?

    1. admin

      26 marca 2015 at 17:20

      Usuwa się jak normalna hybrydy 😉 A zawsze można spiłować 😉

  27. Anonimowy

    27 marca 2015 at 16:07

    Razem z lakierem zejdzie? 😉

  28. Anonimowy

    7 kwietnia 2015 at 19:00

    a skąd bierzesz szablony? bo na stronie semilac nie można ich dostać:/ Pozdrawiam:)

    1. admin

      9 kwietnia 2015 at 08:22

      Można je dostać we wszystkich hurtowniach kosmetycznych 😉 ja kupuje w kosmetyki 24 sklep 😉

  29. Anonimowy

    2 maja 2015 at 22:54

    Czytam u Ciebie że można zdjąć jak hybrydy. A wiec czy jak chce ściągać hybrydę wacik nasaczam aceton itp. To lakier bezpośrednio zejdzie z Hardem? Czy osobno trzeba usuwac harda znów nasaczajac wacik?

    1. admin

      3 maja 2015 at 09:05

      Schodzi razem z kolorem 🙂 Przy czym trzeba trochę dłużej potrzymać 😉

  30. Monia Damciu

    15 maja 2015 at 17:44

    Hej mam pytanie.
    Mam dosyć długie swoje paznokcie, lecz jak już takie są szybko u nich o złamanie. Chciałabym jeszcze je sobie dodatkowo produktem HARD przedłużyć. Czy tak można czy trzeba mieć spiłowane krótkie pazurki ? I jak się ma takie dłuższe to szablon się będzie ładnie układał, a nie od razu pójdzie w szpic ? 🙂

    1. admin

      15 maja 2015 at 18:03

      Raczej ciężko będzie Ci przedłużyć długie paznokcie, niestety szablon wtedy jest bardzo ciężko ustawić ;/ Trzeba by było je skrócić 😉 Albo jest opcja po prostu jak masz je długie nałożyć sobie harda żeby się nie połamały 🙂

  31. Monia Damciu

    16 maja 2015 at 10:31

    Lecz bardzo mi się podobają modne tego sezonu szpice i to one są długaśne niestety do takich mi wiele brakuje ale spróbuję pokombinować Hard'em może te 3-4mm już dadzą fajny efekt dłuższego paznokcia 🙂
    A jakie polecasz szablony bo jest ich kila rodzai na rynku. Oczywiście taki dla początkujących 🙂

    1. admin

      16 maja 2015 at 11:48

      No szpic zdecydowanie musi byś długi 😉 najwygodniejsze są te najmniejsze, zazwyczaj czarno złote 😉 ja swoje kupuje w kosmetyki sklep24 😉

  32. Anonimowy

    17 maja 2015 at 21:56

    mam pytanie, czy ten hard jest tak samo twardy jak zwykły żel? chodzi mi o to przedłużony paznokiec…

    1. admin

      18 maja 2015 at 07:23

      Hard jest sporo słabszy, ale przez dokładnie większej ilości warstw można osiągnąć podobny efekt 😉

  33. Anonimowy

    24 czerwca 2015 at 17:39

    Witam, mam pytanie. Kupiłam hard firmy semilac i przedluzylam paznokiec o 2-3mm. Polozylam na paznokiec 3 niezbyt grube wartwy tego produktu. Niestety przedluzona koncowka jest wciaz miekka i bardzo sie wygina, niechce klasc wiecej warstw poniewaz paznkiec bylby juz zbyt gruby i wygladal by zbyt brzydko. Dodam ze na drugi dzien zupelnie wszystko odkleilo mi sie z panokcia a wszystko zrobilam tak jak powinnam, zmatowilam paznokiec, odtluscilam, nalozylam baze pozniej hard.. wszystko utwardzilam pod lampa led 9w. Niewiem czy zrobilam cos zle czy to wada produktu, prosze o odpowiedz. 🙁

    1. admin

      24 czerwca 2015 at 20:07

      Wina produktu raczej nie;) Spróbuj tą środkową warstwę harda kłaść tylko na tą końcówkę i taką grubszą 😉 Wtedy cały paznokieć nie będzie gruby, a końcówka zrobi się twardsza 😉 Powinno pomóc; )

  34. Ania Michno

    15 sierpnia 2015 at 10:43

    Ja kilka razy nakladalam harda. I rzeczywiście trzeba porządna warstwę nałożyć, żeby paznokieć był trwały- musi być troszkę grubo, bo inaczej jest miękki i plastyczny. Zastanawiam się nad położeniem harda na tipsie. Szukałam czy ktoś tego próbował ale chyba będę pierwsza. Co o tym myślisz? Pozdrawiam 🙂

    1. admin

      15 sierpnia 2015 at 17:46

      Trzeba wyczuć w którym miejscu ile harda nałożyć, żeby pazurki były ładne i twarde 😉 Możesz spokojnie położyć harda na tipsie, ale wtedy zupełnie przepada sens harda 😉 Po 1 paznokcie będą zniszczone od kleju do tipsów, a w hybrydzie chodzi o to żeby ich nie niszczyć 😉 Po 2 łatwe ściąganie hybryd także zostanie pominięte ponieważ tipsa i tak będzie trzeba spiłować 😉 Po 3 Jak nałożysz tipsa to hard jest już nie potrzebny;) Bo jak go przykleisz i dobrze podpiłujesz to sama hybryda na wierzchu wystarczy 🙂

  35. Anonimowy

    22 sierpnia 2015 at 06:56

    Jesli chvemy nalozyc hard na swoja plytke to najpierw kladziemy baze potem hard (koniecznie trzeba przemyc? ) kolor i top tak.?

    1. admin

      24 sierpnia 2015 at 09:15

      Taka kolejność, przemywać nie trzeba 😉

  36. Anonimowy

    22 sierpnia 2015 at 06:57

    A skoro chodzi o tipsy to co robic pokolei ?

    1. admin

      24 sierpnia 2015 at 09:16

      Ja na tipsie nie robię, bo to nie ma sensu, hard służy do przedłużania,a tips za bardzo szkodzi płytce;)

  37. Anonimowy

    22 sierpnia 2015 at 08:27

    lepiej jest przemyc ten zel i nalozyc kolor i potem top czy od razu lakier nakladac?

    1. admin

      24 sierpnia 2015 at 09:17

      Żel? Pisz w jednym komentarzu albo się podpisuj, bo niestety nie mam pojęcia o co chodzi już teraz 🙂

  38. Anonimowy

    24 sierpnia 2015 at 10:17

    Chodzi mi o to jak na naturalna plytke kladziemy zel to najpier baza potem zel i czy go trzeba koniecznie przemyc i zmatowic cxy mpzna od razu po wyjeciu z lampy klasc kolor na zel i na koniev top

  39. Anonimowy

    24 sierpnia 2015 at 10:38

    Caly czas chodzi mi o ten zel hard 🙂

  40. admin

    24 sierpnia 2015 at 15:55

    Hard to hybryda a nie żel, można od razu kłaść 😉

  41. Anonimowy

    24 sierpnia 2015 at 22:20

    To na jrszcze tylko jedno. Jak na naturalnya pkytke przedluzamy hard to tez baza hard ro inny ksztalyy matowimy plytkr odtludzczmy i wtedy nakladamy kolor i top .(
    (Yczy baza hard nie odtluszczac kolor i tlp?

    1. admin

      25 sierpnia 2015 at 08:10

      Przed polerowaniem będziesz musiała odtłuścić, bo inaczej nie upolerujesz 😉 Ja nakładam od razu na harda gdy nie piłuję ani nie poleruję bo kształt nadam jak przedłużam 🙂

  42. Anonimowy

    10 września 2015 at 22:50

    A wiec takie moje pytanie, dałam TOP , potem gwiazdki 3D , lampa , na to HARD 2 warstwy , lampa 2x , TOP. i nie zdaje mi się ale jest rak, ze akurat na końcówce są gwaizdki i tam jest więcej Hardy. Bo poczuć można ze tam jest więcej warstwy… Pytanie co może się z tym stać ???" odpadnie ??? 🙁

    1. admin

      11 września 2015 at 08:56

      Generalnie nie powinno się nic stać, ale można po prostu następnym razem dawać trochę mnie na same gwiazdki, żeby nie było takiego dużego uskoku 😉

  43. Anonimowy

    11 września 2015 at 23:31

    hej 🙂 właśnie się zastanawiam nad kupnem harda, tylko takie moje pytanie. Mam dużo lakierów hybrydowych z innej firmy. Jeżeli chciałabym przedłużać paznokcie nakładając bazę firmy Estetiq, następnie Semilac Hard, a póżniej jak robię to teraz 2xkolor Estetiq i TOP Estetiq to mogłoby się to nie trzymać? Bo ogólnie z tej firmy jestem zadowolona, zastanawia mnie tylko czy hard łączy się z innymi firmami ? Mogłabyś coś powiedzieć na ten temat? Z góry dziękuję za odpowiedź ! 🙂

    1. admin

      13 września 2015 at 10:43

      Hard bez problemu łącze z SPN, Eclair czy innymi firmami 😉 Estetiq niestety nie miałam wiec nie wiem jak, ale podejrzewam że też będzie się bez problemu trzymać 😉

  44. Paulina

    20 września 2015 at 18:27

    Czy moge prosic jak zrobic krok po kroku hybryde hard z kolorem na tipsie ?

    1. admin

      21 września 2015 at 10:37

      Generalnie ja sama tipsów nie używam, przedłużam paznokcie na szablonie 😉
      Sam tips niestety niszczy płytkę, po za tym do przedłużania na tipsie hard nie jest potrzebny, można położyć jedną warstwę na tipsa i pod hybrydę kolorową, ale to nie jest niezbędny etap 😉

  45. Xiness

    26 września 2015 at 10:47

    bardzo ładny efekt końcowy 🙂

  46. Marlen Wesołowska-Szulc

    2 października 2015 at 11:20

    Witam. Robiłam po raz pierwszy hard. Klientka zakomunikował mi ze część przedłużona jest miękka i ze zawija sie pod paznokiec. Tego nie powiedzialabym ale fakt przedluzka jest zupełnie jak normalny paznokieć.Czy to normalny objaw?

    1. admin

      2 października 2015 at 17:42

      Skoro jest tak jak piszesz Ty ze jest jak normalny paznokieć no to okej, ale jeżeli jest tak jak twierdzi Twoja klientka to hybryda jest źle założona, w tym momencie może ona się wyginac pod paznokieć 😉 może położyłas za mało warstw albo nierówno rozłożyłas harda na paznokciu i czescie przedluzanej? 😉

  47. Anonimowy

    3 listopada 2015 at 10:05

    Czyli jeżeli chciałabym tylko utwardzić paznokieć (moje bardzo się łamią, ale nie chce ich przedłużać) to nakładam : baza-hard-lakier-top? 🙂

  48. Anonimowy

    12 stycznia 2016 at 15:48

    Mam pytanie.Czy przedłużona końcówka (Hardem Semilac)powinna wyginać się w każdą stronę? Bo u mnie tak się dzieje i nie wiem gdzie wypatrywać przyczyny?

    1. admin

      12 stycznia 2016 at 22:34

      Moim zdaniem to po prostu za cienka lub za mało Warstw 😉 zazwyczaj potrzebne są 2-3 warstwy i wtedy jest twarda końcówka 😉

  49. Anonimowy

    14 marca 2016 at 21:48

    U mnie jest podobnie… Na base kładę jedna warstwę semilac hard milk -> następna -> następna , zdejmuje szablon, piluje , ponownie nakładam hard x2 i nadal sa giętkie … Nie wiem gdzie robie błąd , czytam cały czas na rożnych forach i nigdzie nie wyczytałam , ze cos robie złe 🙁 ( oczywiście paznokietki w miedzy czasie odtłuszczam wtedy kiedy trzeba ) 🙂 Jakaś rada ? Bede wdzięczna za udzielenie odpowiedzi 🙂

    1. admin

      15 marca 2016 at 09:10

      Odtłuszczanie to jedynie ewentualnie przed piłowaniem, ale to nie będzie powodem giętkiego 😉 Ja szczerze nie pracowałam wgl na milku, słyszałam, że one jest generalnie bardziej plastycznym niż clear. Co może być powodem: 1. zbyt długie przedłużenie, o ile przedłużasz paznokieć? 🙂 2. Kładziesz każdą warstwę na całość paznokcia i przedłużenie? Możesz spokojnie jakieś dwie środkowe warstwy położyć grubiej ale tylko na końcówkę i miejsce złączenia z paznokciem 😉 Bo ta część musi być mocniejsza 😉

  50. Anonimowy

    2 kwietnia 2016 at 07:38

    Mam takie pytanie. Uzywam hybryd z firmy simply nail, do tej firmy moge uzyc do przedluzenia harda z semilac ?

    1. admin

      2 kwietnia 2016 at 08:55

      Niestety nie miałam nigdy hybrydy z Simply nail, więc nie mogę potwierdzić na własnych doświadczeniach, ale Semilac raczej jest dość uniwersalny więc nie powinno być problemu z łączeniem z tą amrką 🙂

    2. Anonimowy

      25 kwietnia 2016 at 11:11

      Możesz spróbować ale z mojego doświadczenia wynika, ze najlepiej jest nie łączyc różnych firm, potrafi to zmienić trwałośc manicure albo spowodować nierównomierne rozkładanie się lakieru. Jaeśli używasz Semi Hardi to warto też użyc innych produktów tej firmy

    3. admin

      25 kwietnia 2016 at 11:21

      Racja, każde łączenie różnych marek może mieć ogromny wpływ na trwałość 😉

  51. Unknown

    7 kwietnia 2016 at 05:27

    Czy można nakładać tylko samą bazę, hard i top bo jak na razie mam jeszcze rok szkolny a chce zapuścić paznokcie, gdyż strasznie mi się łamią??

  52. Wiśniowa

    7 kwietnia 2016 at 05:29

    czy można nałożyć tylko samą bazę, hard i top bo mam jeszcze rok szkolny, amoje paznokcie są strasznie łamliwe??

    1. admin

      7 kwietnia 2016 at 12:26

      Można 🙂 Możesz nawet pominąć top, wtedy nie będą się tak mocno błyszczeć, a będą wzmocnione 🙂

    2. Anonimowy

      10 czerwca 2016 at 13:12

      Hej 🙂 czy moge pomalować paznokcie w ten sposób : baza-hard i zwykły lakier ? Bedzie sie to trzymało ? Pozdrawiam 🙂

  53. Anonimowy

    10 czerwca 2016 at 13:10

    Hej 😉 czy moge pomalować paznokcie w ten sposób : baza-hard i zwykły lakier ? Czy to sie bedzie trzymało ? Pozdrawiam Majka ?

    1. admin

      10 czerwca 2016 at 16:51

      Hej, pewnie że można tak pomalować, będzie się to trzymać nawet troszkę lepiej niż sam zwykły lakier, ale wiadomo że nie jak hybryda 😉 ale fajnie utwardza to płytkę 😉

  54. Anonimowy

    20 czerwca 2016 at 21:05

    Cześć,
    Od niedawna robię sobie hybrydy, i natrafiłam jakoś na tego hard semilaca. Skusiłam się na hard milk ze względu na kolor, że w zasadzie wystarczy nim przedłużyć i będzie już pięknie wyglądał sam w sobie. Jeśli chodzi o przedłużanie nie jestem z niego zadowolona, ale może robię to nie umiejętnie i dlatego się nie sprawdza. Znalazłam dla niego inne zastosowanie, z racji tego że nosze krótkie paznokcie (ciut wystają za opuszek i jest to idealna długość dla mnie bo mam długą i smukłą płytkę), a mam na maxa słabe paznokcie, po prostu bibuła która się rozdwaja, nakładam go na nią w celu utwardzenia jej (wiem że można zrobić to też akrylem, ale wszytko w swoim czasie) i zastanawiam się czy mogę spiłować z harda top i kolor, uzupełnić go w jakiś sposób i nałożyć na to inny lakier hybrydowy ? Szkoda mi czasu na nakładanie harda za każdym razem, a daje mi naprawdę duże poczucie bezpieczeństwa na paznokciach 🙂

    1. admin

      20 czerwca 2016 at 21:29

      Hej 🙂
      1. Jeżeli chodzi o milk to one jest trochę bardziej gumowaty niż clear dlatego może wydawać Ci się, że jest ciągle miękki 😉
      2. Wzmocnienie płytki hardem to normalna sprawa, ogólnie jest on częściej nawet używany do tego niż do przedłużania 😉
      3. Akryl to zupełnie inna bajka, nie widzę sensu bawienie się w to jeżeli hard daje Ci wystarczający efekt 😉
      4. Można spokojnie spiłować top i kolor, uzupełnianie jest może mało profesjonalne, ale jeżeli zrobisz to umiejętnie to możesz sobie w ten sposób robić 😉 Tylko co jakiś czas staraj się zmienić całość, bo takie sklejanie w pewnym momencie może się zapowietrzyć 😉
      Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam pytania ;D

    2. Anonimowy

      21 czerwca 2016 at 13:55

      Idealnie zrozumiałaś, dziękuję serdecznie za odpowiedź 🙂

  55. Anonimowy

    26 czerwca 2016 at 19:57

    Heej 😉 mam problem z cienkimi paznokciami, ogolnie to hybryda trzyma mi sie maksymalnie tydzien, ale jak juz ja sciagne to niestety nie da rady poraz kolejny nalozyc, bo sie ewidentnie nie bd trzymac przez grubosc moich paznokci. Wlasnie trafilam na Semi Harda. Pracuje na lakierach Cosmetic Zone, z lakierow jestem zadowolona, trzymaja sie wszystkim ponad 2 tyg oprocz mnie, zastanawialam sie czy moge polozyc Semi Harda jako baze, nastepnie kolor i top? Czy konieczne jest polozenie przed Semi Hardem dodatkowo jeszcze bazy? Z gory dziekuje za informacje 😉

    1. admin

      27 czerwca 2016 at 18:30

      Hej 🙂 Pod harda obowiązkowe jest położenie bazy! 😉 Sam hard nie jest przystosowany do kontaktu z płytką:)

    2. Semilac Ekspert

      29 czerwca 2016 at 21:10

      Pod Semi Hardi zawsze należy nałożyć bazę, przyczyną odchodzenia lakieru może być zbyt tłusta płytka paznokci, w tej sytuacji zalecamy zastosowanie primera bezkwasowego.

      W razie pytań – chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

  56. Anonimowy

    6 lipca 2016 at 10:45

    Cześć dziewczyny! Mam problem, nakładam Hard (Clear) zgodnie z zaleceniami, cienkie warstwy,najpierw baza, wszystko starannie nałożone; mimo to hard nawet po drugiej warstwie jest miękki, wygina się jak papier. Przedłużałam tylko 2 mm, nie wiem co jest grane. Jakieś pomysły? 🙁

    1. admin

      6 lipca 2016 at 11:39

      Hej 🙂 Zdecydowanie za cienko położone 😉 2 cienkie warstwy to za mało 🙂 Ja kładę 1 taką średnią/normalną i jedna grubszą i wtedy jest ok 🙂

    2. Semilac Ekspert

      7 lipca 2016 at 07:00

      Dzień dobry, zalecamy położenie nawet 4 cienkich warstw i dokładne ich utwardzenie. Dodatkowo mięknięcie może powodować gorąca woda. Polecam 15 minut przed użyciem przeturlać butelkę po twardym podłożu, tak, aby składniki się wymieszały.

      W razie pytań – chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

  57. Anonimowy

    23 lipca 2016 at 16:22

    Chciałabym wzmocnić paznokcie hardem semilaca i nałożyć na niego zwykły lakier, ile warstw harda wystarczy do wzmocnienia płytki paznokcia,czy po bazie i hardzie przemywam cleanerem?baza-hard-(przemywam?)hard 2warstwa czy tak?

    1. Semilac Ekspert

      3 sierpnia 2016 at 21:31

      Do wzmocnienia płytki wystarczy jedna warstwa, aplikujemy następująco: baza, hardi, kolor, top 🙂

      W razie pytań – chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

    2. admin

      5 sierpnia 2016 at 07:03

      Jeżeli chcesz wzmocnić tylko płytkę i nałożyć wystarczy nakładamy bazę i na to harda 1 warstwę;) Przemywamy cleanerem dopiero po hardzie 😉

  58. Agnieszka

    15 sierpnia 2016 at 22:09

    Ile powinien mieć minimum paznokieć naturalny, zeby przedłużyć go na szablonie?
    Bo ogólnie można przedłużać 3mm.
    A paznokieć ile powinien mieć?

    1. admin

      16 sierpnia 2016 at 08:30

      Nie ma minimalnej długości paznokcia 😉 Jeżeli dobrze dopasuje się szablon i go podłoży można przedłużyć każdej długości paznokieć 😉 Jedynie jak jest długi to powinno się go skrócić i dopiero przedłużać, bo ciężko będzie podłożyć Ci szablon pod długi paznokieć 😀

  59. Yoko

    21 sierpnia 2016 at 11:03

    Witam.mam pytanko czy można hard nałożyć na odrost po akrylu tj czy trzeba akryl spiłowac całkiem czy lekko zmatowić i położyć hard.nie chciałabym znowu robić akrylu.pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

    1. admin

      22 sierpnia 2016 at 08:54

      Hej 🙂 Generalnie powinnaś akryl zdjąć, zrobić sobie przerwę i dopiero nałożyć hybrydę 😉 Jednak niefachowo możesz spiłować część akrylu i uzupełnić hardem (kładąc oczywiście bazę w miejscu odrostu wcześniej) 🙂

  60. Anonimowy

    21 sierpnia 2016 at 21:19

    Witam, mam pytanie:)
    Jak malować hybryde kolor na hard clear? Chodzi o to czy po przemyciu HARDa cleanerem przed położeniem lakieru hybrydowego matujemy blokiem czy tylko przemywamy cleanerem?
    Pozdrawiam Gabi

    1. admin

      22 sierpnia 2016 at 08:55

      Hej! Ja kładę prosto na harda bez przemywania ani matowienia 😉 Ale jeżeli chcesz przemyć to lepiej również zamtowić 😉

  61. Anonimowy

    7 września 2016 at 16:06

    Witaj.Przedłużając paznokcie hardem końcówki mi się łamią.Chce spróbować przedłużyć tipsem nie piłując progu tipsa naklejonego na płytce (uraz do pilników).Myslisz że zalanie grubszą warstwą harda płytkę uda się utworzyć odpowiedni kształt?

    1. admin

      8 września 2016 at 07:48

      Hej 😉 podejrzewam że po prostu za cienka warstwa jest na końcówce 😉 może zrobić tak z tipsem tylko to wyjdzie mega grube i nie będzie estetycznie wyglądać 😉

    2. Anonimowy

      9 września 2016 at 12:05

      Wydaje mi się że z 4-5 cienkich warstw pokryje próg tipsa?Probowałaś już taką metode?

    3. admin

      9 września 2016 at 13:11

      Ja nie próbowałam, bo dla mnie tipsy nie istnieją od kilku lat 😉 na szablonie te 3-4 warstwy wystarczy żeby paznokcie były trwałe i się nie łamaly a paznokiec o wiele naturalnej wygląda niż z tipsem 😉

  62. Anonimowy

    8 września 2016 at 14:43

    Chciałabym minimalnie przedłużyć paznokcie i myślałam żeby położyć bezpośrednio na paznokcie protein bazę indigo (1 warstwę )i na to semilac hard (1 warstwę ),czy myślisz że zdałoby to egzamin?

    1. admin

      8 września 2016 at 14:54

      Kochana jeżeli chcesz hardem przedłużać to minimum 2-3 warstwy 😉

    2. Semilac Ekspert

      8 września 2016 at 20:30

      Nie zalecamy łączenia naszych produktów z produktami innych firm, jeśli chodzi o semi hardi zalecamy nałożenie 3, a nawet 4 warstw i późniejsze spiłowanie do pożądanego kształtu 🙂

      W razie pytań – chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

  63. Anonimowy

    24 listopada 2016 at 14:33

    czesc kupilam sobie semilac hard i nalozylam go na moje paznokcie trzyma sie 3 dzien,ale niektóre paznokcie mam bardzo miekkie jak je dotkne zostaje slad mam nadzieje ze mi nie odpadnna. Czy ktos tez tak mial??

    1. admin

      24 listopada 2016 at 17:23

      Hej 🙂 Zależy jakiego harda masz, np. milk ma to do siebie, że jest bardziej miękki i plastyczny 🙂 Jednak powinien on również utwardzić paznokieć, może po prostu położyłaś za mało produktu? 🙂

    2. Semilac Ekspert

      25 listopada 2016 at 08:22

      Witam, przyczyn tego, że paznokcie wydają się być miękkie może być kilka, jedną z nich może być zbyt krótki czas utwardzania, drugą nakładanie zbyt malej ilości warstw (proszę spróbować 4 warstwy). Dodatkowo mięknięcie może powodować gorąca woda. Polecam 15 minut przed użyciem przeturlać butelkę po twardym podłożu, tak, aby składniki się wymieszały. Proszę również pamiętać, że hybryda to nie żel i jest bardziej elastyczna w swojej konsystencji na paznokciu i nie jest tak łamliwa jak żel.

      W razie pytań – chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

    3. Unknown

      25 listopada 2016 at 10:48

      mozliwe,ze za malo bo staralam sie jak najcieniej 🙂 a mam semilac hard rosa sa miekkie,ale trzymaja sie juz 4 dzien wiec oby jak najdluzej 🙂 nastepnym razem poloze go wiecej.

  64. Anonimowy

    25 listopada 2016 at 10:56

    mam hard rosa i mozliwe,ze za cienko nalozylam bo staralam sie jak najcieniej myslalam,ze tak bedzie lepiej. Oby mi tylko nie poodpadaly 🙂 trzymaja sie juz 4 dzien wiec oby jak najdluzej 🙂 a tego hard nie trzeba trzymac dluzej w lapie
    ? pytam o wszystko bo to moj pierszy raz 🙂

    1. admin

      26 listopada 2016 at 17:03

      Możesz położyć taką normalną warstwę, bez starania się żeby była cienka jeżeli pracujesz na naturalnej płytce (przy przedłużaniu nakładamy ok. 3 warstw grubszych) 🙂 Poodpadać nie powinny 🙂 Jeżeli kładziesz grubsze warstwy utwardzaj odrobinę dłużej 🙂

  65. Dario W

    29 listopada 2016 at 12:48

    Witam to znowu ja 🙂 jednak dwa paznokcie odpadly ale juz je dorobilam i nalozylam grubsza warste zobaczymy teraz:) a mam jeszcze jedno pytanko co jaki czas usuwacie hardi i nakladacie nowy?

    1. admin

      29 listopada 2016 at 15:52

      Generalnie grubość warstwy nie powinna mieć wpływu na to że odpadły 2 paznokcie, tutaj raczej będzie wina przygotowania płytki. Jeżeli ściągasz w acetonie to hardi normalnie się odmacza więc będzie trzeba go nakładać co stylizację, jeżeli pracujesz na pilniku/ frezarce to trzeba patrzeć na jego stan, odpowietrzenia itp 🙂

  66. Semilac Ekspert

    29 listopada 2016 at 22:26

    Dario, nie zalecamy takiego rozwiązania, hardi należy sciągać za każdym razem, gdyż nie jest to żel 🙂

    W razie pytań – chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

  67. Anonimowy

    7 grudnia 2016 at 16:17

    Mam pytanie jak mam to zrobic jezeli chcialabym uzyc semi hard i kolor z spn? Baza ze semilaca , semi hard pilowanie, odtluszczenie , baza spn , kolor spn o top spn?

    1. admin

      8 grudnia 2016 at 11:05

      Na harda nie potrzebna już baza, od razu kładziemy kolor 🙂

  68. Anonimowy

    12 stycznia 2017 at 12:22

    Witam ! 🙂 Jeżeli chcę użyć harda aby utwardzić płytkę, to ile muszę nałożyć warstw? wystarczy tylko jedną? 🙂

    1. admin

      12 stycznia 2017 at 19:06

      Tak, wystarczy jedna 🙂

  69. dr Ewa

    23 września 2017 at 11:30

    Niestety paznokieć nie wygląda na zdrowy, a hybrydy można stosować dopiero po wyleczeniu płytki.

    1. Lakierowniczka

      23 września 2017 at 13:55

      Proszę czytać wpisy! To uraz mechaniczny i tak wygląda od wielu lat i był oglądany przez dermatologa, co również pisze w poście! Po drugie proszę patrzeć na datę wpisu, to bardzo stary wpis i jest link do zaktualizowanej wersji wpisu!

Leave a Reply